ေမာ္ေတာ္ကားတစ္စီးကို အရွိန္နဲ႕ ေမာင္းႏွင္ေနစဥ္အတြင္း အရွိန္ကုိ ထိန္းႏိုင္ရန္ ဘရိတ္ကို
ေမွးၾကည့္လုိက္တဲ့အခါ ဘရိတ္ေျခနင္း ေအာက္သုိ႕ ကပ္သြားတဲ့အထိ နင္းေပမယ့္လည္း
မရေတာ့တဲ့အေျခအေနမ်ိဳး ဒါမွမဟုတ္ ဘရိတ္ေပါက္သြားၿပီလုိ႕ ေျပာလုိ႕ရတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးမွာ
ဘာေတြ လုပ္ရမလဲ။
ပထမဦးစြာ ဘရိတ္ေျခနင္း ေလ်ာ့က်သြားတယ္ဆုိေပမယ့္လည္း မူလက အေတာ္အသင့္ ဖိအား
တစ္ခုနဲ႕ မာစတာ ဆလင္ဒါထဲမွာေအာင္းေနေသးတာေၾကာင့္ ေျခနင္းကုိ ဆက္နင္းထားပါ။ ထုိက္သင့္
သေလာက္ေတာ့ အရွိန္ေလ်ာ့သြားႏိုင္ပါေသးတယ္။
ဒီအခ်ိန္မွာ ေခါင္းနားပန္းႀကီးၿပီး သိပ္ၿပီး ထိတ္လန္႕သြားတဲ့ အေနအထားမ်ိဳး မထားပါနဲ႕။ စိတ္ကုိ
တတ္ႏုိင္သေလာက္ လုပ္ၾကည့္ရင္ရမွာပဲလုိ႕ သေဘာထားရပါ့မယ္။ မိမိ ႏုိင္နင္းသေလာက္သာ
ေမာင္းႏွင္တဲ့ အရွိန္မ်ိဳးဆုိရင္ ဘာမွ် ေၾကာက္စရာမလုိပါ။ ဘရိတ္ေကာင္းေနလုိ႕ရုတ္တရက္ႀကီး
ရပ္စရာေပၚလာတာမို႕ တအားေဆာင့္နင္းလုိက္ရင္ေတာင္ ကားကုိ ထိမ္းမႏုိင္သိမ္းမရ ဖင္ရမ္းသြားတာမ်ိဳး
ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး စိတ္ကုိ ေအးေအးထား လုပ္ကိုင္ပါ။
တစ္ခ်ိန္မွာပဲ အေႏွးဆံုး ဂီယာတစ္ခုကို ထည့္လုိက္ပါ။ အေႏွးဆံုး ဂီယာကုိ ေျပာင္းေပးလုိက္တာနဲ႕
အင္ဂ်င္နဲ႕ ဂီယာ အရွိန္ေတြကို အတတ္ႏုိင္ဆံုး ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။
ဟန္းဘရိတ္လုိ႕ေခၚတဲ့ အေရးေပၚ ဘရိတ္ကုိလည္း တအား အျပည့္မဆြဲမိရန္ အေရးႀကီးပါသည္။
ဟန္းဘရိတ္ကုိ ျဖည္းျဖည္းညင္းညင္းေလး ဆဲြေပးလုိက္ပါ။ တအား ေဆာင့္ဆဲြမိပါက ဖင္ရမ္းသြားႏုိင္
ပါတယ္။ အဲဒီလုိ တစ္ဆင့္ျခင္းလုပ္ၿပီး ကားကုိ ရပ္ယူပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕က ကားလမ္းေဘးတစ္ခုခုကို ထိေစကာ
ရပ္တန္႕ယူတတ္သည္။ တခ်ိဳ႕က ေက်ာက္ခဲ ဒါမွမဟုတ္ ဂ်မ္းတံုး သံုးၿပီး ရပ္ယူတတ္ၾကပါတယ္။
အရွိန္ေႏွးတဲ့အခါမွာသာ အဲဒီနည္းေတြက ရမွာပါ။
ေနာက္ တခ်ိဳ႕က ေရွ႕က ကားတစ္စီးရဲ႕ ဘန္ဘာကို ကုိယ့္ကား ဘန္ဘာနဲ႕ ထိတုိက္ေစၿပီး
ရပ္ယူတာမ်ိဳးလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ အဲဒီ နည္းကေတာ့ အလြန္အႏၱရာယ္ မ်ားပါတယ္ တကယ္လုိ႕
ေရွ႕ကား ေနာက္ကား အနိမ့္အျမင့္ မညီရင္ ပိုဆုိးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေရွ႕က ကားကအရွိန္ပုိမ်ားေနျပန္
ရင္လည္း ဒီနည္းက မျဖစ္ႏုိင္ျပန္ပါ။
ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ ပထမဆံုး တင္ျပခဲ့တဲ့ အဆင့္ဆင့္ အရွိန္ေလွ်ာ့ယူတဲ့ နည္းကေတာ့ အေကာင္းဆံုးပဲ
ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ေလးစားစြာျဖင့္
ကုိသန္းေဇာ္
No comments:
Post a Comment