Tuesday, August 27, 2013

ေသမင္းတမန္လမ္း

         ဂ်ပန္ေခတ္တုန္းက သံျဖဴဇရပ္မွာ ရထားသံလမ္းေဖါက္ေတာ့ ေခြ်းတပ္ဆဲြခံရၿပီး အဲဒီမွာ ငွက္ဖ်ား

ေရာဂါ ထူေျပာ။ လူေတြ ဆင္းရဲပင္ပန္း၊ အဟရဓာတ္က မျပည့္၀။ ရာသီဥတုက ဆုိးရြားေတာ့ ေခြ်းတပ္သား

ေတြ ေသၾကလုိ႕ ေသမင္းတမန္လမ္းလို႕ ေခၚၾကတယ္။ ဂ်ပန္ေတြ အုပ္စိုးတုန္းက ျမန္မာျပည္သားေတြကို

အႏုိင္က်င့္ခဲ့တာ။

    ေနာက္ထပ္ ေသမင္းတမန္လမ္းတစ္ခု ယခုႏွစ္ပိုင္းမွာ နာမည္ႀကီးေနေလရဲ႕၊ ဘာတဲ့ - ရန္ကုန္၊

မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတဲ့။ သိဉာဥ္ေတြေၾကာင့္ ေျပာတဲ့သူေျပာ၊ လူစားတယ္၊ ဘုန္းႀကီးပင့္ အမွ်

ေ၀ရမယ္ဆိုတာက တစ္မ်ိဳး၊ လမ္းတည္ေဆာက္ပံု မဟုတ္လုိ႕ ဆိုတာက တစ္မ်ိဳး၊ ကားေမာင္းတဲ့သူေတြ

စည္းကမ္းမရွိလို႕ဆိုတာက တစ္ခါ၊ ဒဏ္ရာရ၍ျဖစ္ျဖစ္ ေသသြား၍ျဖစ္ျဖစ္ ပစၥည္းေတြပါ ေပ်ာက္တယ္လုိ႕

 ေျပာၾကျပန္ေရာ။ေရနစ္သူကုိ ၀ါးနဲ႕ထုိးခ် ဆုိတာေတြလည္း ၾကားေနရ။

    ၀ိဉာဥ္ဆုိတာ ရွိတယ္၊ မရွိဘူး ျငင္းၾကျပန္ေရာ။ ေသတာနဲ႕ တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း သိဉာဥ္က ထြက္လို႕

ေျပာတဲ့သူက ေျပာ၊ ဘယ္သူမွ အတိအက် ေျပာႏုိင္တာ မဟုတ္။ စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြက ဂမၻီရစာအုပ္

၀ယ္ဖတ္၊ ကြ်ႏု္ပ္ကေတာ့ သိပၸံသမားျဖစ္ေတာ့ အဲဒီအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးစရာ မရွိ။

    ကားေမာင္းသမားေတြအေၾကာင္းေျပာၾကပါစို႕။ ကားေပၚေရာက္ရင္ လူအေတာ္မ်ားမ်ားက ေသြးနား

ထင္ေရာက္ၾကတယ္။ ကားေကာင္းရင္ ပိုေရာက္တယ္။ ဘ၀င္ျမင့္ရူး ေရာဂါတစ္မ်ိဳးေပါ့။ ဂ်ပန္က ကားေတြ

သြင္းေတာ့မွပဲ ဒီ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အသံက ၾကားရတာ။ ဟုိတုန္းကလည္း ရွိတာပါပဲ။ ခု ပုိျဖစ္တယ္လုိ႕

 ေျပာလုိ႕ရတယ္။ အဲယားကြန္း ဖြင့္ေမာင္းၾကတယ္။ ပတ္၀န္းက်င္ ဆူညံသံ၊ တာယာနဲ႕ ေျမသား

ပြတ္တိုက္သံ မၾကားရ။ ကားနဲ႕ေမာင္းေနတဲ့ အရွိန္ေလတုိးတာေတြ မသိေတာ့။ ကားခန္းထဲ ေအးေအး၊

 ေရာ့ခ္ သီခ်င္းက်ယ္က်ယ္နဲ႕ဆုိေတာ့ ေတးသြားေတြေအာက္မွာ ေျမာက္ႂကြႂကြျဖစ္။ မုိးမျမင္ ေလမျမင္။

ဒီၾကားထဲ ၿပိဳင္လာလွ်င္ အရွံဳးမေပးခ်င္တဲ့ စိတ္ဓာတ္က ရွိေနေတာ့ ၿပိဳင္ေမာင္းၾကေတာ့တာပါပဲ။

 အဲဒီေတာ့ အရွိန္က တက္တက္လာရင္း မထိန္းႏုိင္ဘဲဒလိမ့္ေကာက္ေကြးနဲ႕ ေဘးေခ်ာ္ၿပီး ေမွာက္ .

.... ေသေရာဗ်ာ။

    အေ၀းေျပးေမာင္းတဲ့သူဟာ ကားရဲ႕ ႀကံ႕ခိုင္မွဳ စစ္ရတယ္။ ဆီ၊ အင္ဂ်င္၊ ၀ုိင္၊ ေလေပါင္၊ တာယာ

အေျခအေန၊ ေအာာက္ပုိင္း အေျခအေန အကုန္စစ္ၿပီး စိတ္ခ်ရမွ ေမာင္းရတာ။ ျဖစ္သလုိလုပ္ရင္

 ျဖစ္သလို ခံရတတ္တယ္။ ႏွေျမာ၍ မရ။ ဟိုက္ေ၀းေမာင္းရင္ မွန္တံခါး ဖြင့္ေမာင္းတာက ေကာင္းတယ္။

 ေလတုိးသံ သိပ္ျပင္းရင္ အရွိန္မ်ားမွန္း သိႏုိင္တယ္။ ပတ္၀န္းက်င္က အသံကုိ နားေထာင္ခြင့္ရတယ္။

ကားတာယာရဲ႕  လမ္းေပၚ လိမ့္ေနတဲ့အသံကို သိရတယ္။ မွန္ပိတ္ေမာင္းတာရယ္၊ သီခ်င္းက်ယ္က်ယ္

ဖြင့္တာရယ္က ကိုယ့္ကား ဘာျဖစ္မွန္းမသိ။ ျမန္ေနမွန္း မသိ။

    ေလေပါင္ခ်ိန္ရတယ္။ တာယာထဲက ေလက တာယာနဲ႕ ေျမႀကီး ပြတ္တုိက္မွဳေၾကာင့္ ျဖစ္လာတဲ့

 အပူေၾကာင့္ ေလဟာ ပူရင္ ပြတယ္။ အဲဒီေတာ့ တာယာေလေပါင္ တက္တယ္။ တာယာနဲ႕ၾကမ္းနဲ႕

ထိတဲ့ မ်က္ႏွာျပင္က ျပန္႕မေနဘဲ ခံုးထ လံုးေခ်ာျဖစ္ေနတယ္။ ေလေပါင္တက္တဲ့အတြက္ ကြဲထြက္

တယ္၊ ပို၍ျမန္တယ္။ ဘရိတ္မမိခ်င္ေတာ့ဘူး။ ဘရိတ္မဖမ္းရင္ ဒရြတ္တုိက္ပါသြားေရာ။ ေလေပါင္ကို

 ေလွ်ာ့ၿပီးေမာင္းရပါတယ္။ ယခုအခါမွာ ႏိုက္ထရိုဂ်င္ ဓာတ္ေငြ႕ ထည့္ေမာင္းၾကတာဟာ ႏုိက္ထရိုဂ်င္က

 အပူေၾကာင့္ ပြမတက္၊ ေလ်ာ့ေတာင္ေလ်ာ့ေစပါတယ္။ ခက္တာက ႏုိက္ထရိုဂ်င္ ဓာတ္ေငြ႕ ရန္ကုန္က

ဆုိင္တုိင္းမွာမရွိ။ ေလထုိးခ တာယာတစ္လံုး ၅၀၀ က်ပ္၊ ရုိးရိုးေလထိုးထားတဲ့ တာယာထဲကို ႏုိက္ထရိုဂ်င္

ထည့္၍ မရ။

    တခ်ိဳ႕တာယာက ပန္းေတြ ေကာင္းမွေကာင္း။ သုိ႕ေသာ္ တုိက္ေဆြး (သက္တမ္းလြန္ တာယာေတြ)

တခ်ိဳ႕ယဥ္ေမာင္းက တာယာမလဲဘဲ ေမာင္းလုိ႕ ေသတြင္းႏွဳတ္ခမ္း၀ ေရာက္ရတယ္။ အရွိန္ေလွ်ာ့ဆင္း

တာကအႏၲရာယ္ကင္းေပမယ့္ ခရီးမတြင္လို႕ ျမန္ႏွဳန္း ျမွင့္ခ်င္ၾကတယ္။ ျမန္ေလ အႏၲရာယ္ ရွိေလပါပဲ။

အေမာင္းသင္စေတြ ေမာင္းတက္ေမာင္းၾကတယ္။ ယဥ္ေမာင္းသင္တဲ့အခါ လူရွဳပ္တဲ့ေနရာမွာ သင္ရင္

 အႏၲရာယ္ရွိတယ္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ တခ်ိဳ႕က အျမန္လမ္းမွာ ကားရွင္းတယ္၊ အေကြ႕အေကာက္ သိပ္မရွိလုိ႕

ဆုိၿပီး အပ်ံသင္စ ငွက္ကုိ ေကာင္းကင္ထဲ ေကာင္းကင္က်ယ္ထဲ ပစ္လႊတ္လုိက္သလို ေမာင္းခုိ္င္းတတ္

ၾကတယ္။ လူတုိင္း ေမာင္းတတ္ၾကတာေပါ့။ အဲဒီလုိေမာင္းရေတာ့ အေမာင္းသင္သူေတြက သေဘာေတြ႕

ၾက၊ အရွိန္ေတြျမွင့္ရင္းကေန ေမွာက္ေရာ။အရွိန္မ်ားေလ ကားကုိ ထိန္းရခက္ေလပဲ။ မေမွ်ာ္လင့္ဆုိတာ

ေတြဆိုတာ အခ်ိန္မေရြး ျဖစ္တတ္တာ မဟုတ္လား။သတိနဲ႕ ေမာင္းရတာ။ ေသြးနားထင္ေရာက္

 ေျမာက္ႂကြေျမာက္ႂကြ လုပ္လုိ႕မရပါ။ ျမန္ႏွဳန္းျမင့္ေလ တစ္စီးနဲ႕တစ္စီး အေတာ္ခြာၿပီး လိုက္ရပါတယ္။

ရုတ္တရက္ တစ္ခုခုေၾကာင့္ ဘရိတ္အုပ္ရင္ မိေတာ့မိတယ္။ တရြတ္တုိက္ပါသြားတတ္ပါတယ္။

ဘာ့ေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကြန္ကရစ္လမ္းေၾကာင့္ပါပဲ။ ကြန္ကရစ္လမ္းေပၚက ေက်ာက္စရစ္ခဲေလးေတြက

တာယာလုိင္းၾကားထဲ ညပ္၀င္၊ ဆဲြအား မေကာင္းေတာ့ဘူး။ ေက်ာက္စရစ္ခဲေတြက အဆင္းဘီးလွိမ့္သလုိ

တာယာကုိ ေရွ႕ဘက္ ပိုလိမ့္ေစပါတယ္။ ကြန္ကရစ္နဲ႕ တာယာ ဘယ္လုိမွ မအပ္စပ္။

    တာယာက ေရာ္ဘာနဲ႕ လုပ္ထားတယ္။ ႏုိင္လြန္ ကတၱရာရဲ႕ ႏူးညံ႕ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းမွဳနဲ႕ တြယ္ကပ္အား

ေကာင္းတယ္။ ႏုိင္လြန္ကတၱရာလမ္းေပၚ ေနပူပူ ကားေမာင္းရင္ ကတၱရာနဲ႕ တာယာ ပြတ္တုိက္သံ

ကပ္ေစးေစးအသံၾကားရတယ္။ ကတၱရာလမ္းေပၚ ေက်ာက္စရစ္ခဲ တင္ေနရင္ ကားက တက္ဖိ

ကတၱရာရည္ထဲျမဳပ္၀င္ေတာ့ေခ်ာေတာေတာ မေနေတာ့။ ကြန္ကရစ္က ေက်ာက္သားျဖစ္တယ္။

 ေက်ာက္သားနဲ႕ ေရာ္ဘာေတြ ထိေတာ့ေရာ္ဘာ ျမန္ျမန္ စားပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေနျပည္ေတာ္ဘက္

သြားရင္ ေလးေခါက္ေလာက္ဆုိရင္ တာယာ လဲၾကပါေတာ့တယ္။ ဟုိက္ေ၀းလမ္း၊ ေတာလမ္းသြယ္

မွာေတာင္ ကတၱရာလမ္းေတြ ေရဗြက္ေရအုိင္ မေတြ႕ရ။ ကတၱရာက ေစးပုိင္ေနတာ။ ကတၱရာေစ့ေတြ

 ေက်ာက္ခဲေစ့ေလးေတြ ပလူပ်ံေနတာ မဟုတ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲမွာေတာင္ ကားကုိယ္ထည္ ေအာက္ပိုင္းကုိ

ၾကည့္ပါ။ ကတၱရာ အမွဳန္ေတြ ကပ္ေနတယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ကတၱရာ မစုိ႕မပို႕ေၾကာင့္ စြဲကပ္အား

နည္းရျခင္းျဖစ္တယ္။ မုိးတြင္းက်မွ အေပါက္ဖာတာလည္း စီးကပ္မွဳ အားနည္းရျခင္း ျဖစ္တယ္။ ေရေတြ

လွ်ံလုိ႕ ကတၱရာ ပ်က္စီးတယ္။ အမွိဳက္ဆုိ႕လုိ႕ ေရလွ်ံတယ္။

    ေမာ္ေတာကား ေရြ႕လ်ားမွဳမွာ အလ်င္နဲ႕ အရွိန္ဆုိတာ ရွိတယ္။ ပံုမွန္ အျမန္အလ်င္နဲ႕ ေမာင္းေနတဲ့

ကားက တစ္ခုခုကို ေတြ႕လုိက္ရင္ ယဥ္ေမာင္းက ဘရိတ္အုပ္တာပဲ။ အလ်င္ေလ်ာ့ေအာင္ လုပ္ၾကတယ္။

ပထမ အလ်င္က သိပ္မ်ားၿပီး ဘရိတ္အုပ္လုိက္ေပမယ့္ ဆုတ္ရွိန္ဆိုတာက အားႀကီးပါတယ္။ အေၾကာင္း

ကား .....အခ်ိန္နဲ႕ စားလုိက္ရင္ ဆုတ္ရွိန္ ျပင္းလွပါတယ္။ ( V - V ြ ) / t ။ V = ေနာက္ဆံုးအလ်င္၊

V ြ = စဦးအလ်င္၊t = ၾကခ်ိန္။ အေျဖက အႏုတ္လကၡဏာျဖစ္၍ ဆုတ္ရွိန္ဟု ေခၚပါတယ္။

         “အား” ဆုိတာက ျဒပ္ထုနဲ႕ အရွိန္ ေျမွာက္ထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ F = ma ။ F = အား (၀န္)၊

m =ျဒပ္ထု (ကားရဲ႕ အေလးခ်ိန္)၊ a = အရွိန္။ ကားအေလးခ်ိန္က ငယ္ေသာ္လည္း အရွိန္က တအား

မ်ားျပန္ရင္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ “အား” က မ်ားပါတယ္။ ကားႀကီးရင္ေတာ့ ေသၿပီဆရာပါပဲ။ အလ်င္မ်ားလြန္း

ရာကေန အလ်င္မသိမသာ ေလွ်ာ့လုိက္ရင္ အရွိန္ဆိုတာ နည္းသြားပါတယ္။ အျမန္ေမာင္းၿပီး ရုတ္တရက္

ဘရိတ္အုပ္၊ အလ်င္“ ၀ ” ျဖစ္ေအာင္ လုပ္လွ်င္ အရွိန္ မ်ားတတ္တဲ့သေဘာ ရွိေနေတာ့ ဘရိတ္ ေလွ်ာ့

နင္းရင္ အရွိန္ သက္သာပါတယ္။ ကတၱရာလမ္းက ရာဘာနဲ႕ လုပ္ထားတဲ့ တာယာကုိ ဆဲြထားတဲ့

သေဘာရွိတဲ့အတြက္ သူက အရွိန္ကုိေရာ၊ ေလကိုေရာ ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ တျခားႏုိင္ငံ

ေတြက ကတၱရာပဲ သံုးၾကတယ္။ ဘိလပ္ေျမေပါတုိင္း မလုပ္ၾကပါ။

    အေကြ႕အ၀ုိက္ကလည္း ရူပေဗဒ သေဘာပါ ပါတယ္။ ဗဟုိခြာအားဆုိတာ ရွိတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္

အေကြ႕အ၀ုိက္မွာ လမ္းေဘး ႏွဳတ္ခမ္းကို အနည္းငယ္ ျမွင့္ထားရင္ အရွိန္လြန္ရင္ေတာင္ မူလ

လမ္းေၾကာင္းကုိျပန္ဆင္းတတ္ပါတယ္။ ေရတင္မွာ၊ ေရ၀ပ္မွာ ေၾကာက္၍ ေဘးႏွဳတ္ခမ္းသား

 ႏွိမ့္ထားလွ်င္ အျပင္ လြင့္ေအာင္အေရာက္ပုိ႕သလုိ ျဖစ္တဲ့အတြက္ လယ္ကြင္းထဲ ထုိးဆင္းကုန္ပါတယ္။

 ျမန္ႏွဳန္းျမင့္ ေမာင္းတဲ့သူေတြဟာ အေကြ႕အ၀ုိက္မွာ မူလ ႏွဳန္းထက္ ေလ်ွာ့ေမာင္းရပါတယ္။ ႏွဳန္းလံုး၀

မေလွ်ာ့ခဲ့လွ်င္ ကြန္ကရစ္လမ္းေပၚက ေက်ာက္စရစ္ခဲနဲ႕ေတြ႕ရင္ မျပန္လမ္း ေရာက္သြားပါေလေရာ။

လမ္းပုိင္း တာ၀န္ယူတဲ့သူေတြ ဟုတ္မဟုတ္၊ စံခ်ိန္စံညႊန္းမွန္မမွန္ အရင္ တက္ေမာင္းသင့္ပါတယ္။

စံျပ ျဖစ္ေအာင္ပါ။

    ကားပံုစံေတြဟာ အမ်ိဳးမ်ိဳး။ အဓိက ကေတာ့ ေဘးတုိက္ ဗ်က္ႀကီးၿပီး ခပ္၀ပ္၀ပ္ကားနဲ႕၊ အေပၚကို

ျမင့္ၿပီး ေမာ္ၾကြားေနတဲ့ကားဆုိၿပီး ရွိပါတယ္။ ပါဂ်ဲရိုး၊ ဆူစူကီး ကားက အေပၚျမင့္ေနတယ္။ ကယ္ဒီနားက

 ေဘးက်ယ္ၿပီး ၀ပ္ေနတယ္။ အေပၚျမင့္တဲ့ ကားက ေမွာက္လြယ္တယ္။ အရွိန္ျမင့္ရင္ ခါေနတတ္တယ္။

သူက ေျမာက္ႂကြေျမာက္ႂကြေကာင္ ဆုိေတာ့ ပစ္လဲ လြယ္တာေပါ့။ ၿပိဳင္ကားမ်ားကုိ ၾကည့္လွ်င္ ၀ပ္ၿပီး

 ေဘးက်ယ္တယ္။ ေမွာက္ဖုိ႕ ခက္တယ္။ ဒါေတာင္ အရွိန္မ်ားရင္ ေမွာက္တာပါပဲ။ ဆူပါကာစတန္ကို

ၾကည့္ပါ။ လံုးလံုးျမင့္ျမင့္ ေပါင္မုန္႕တံုးရွည္ရွည္။ ေမွာက္ဖုိ႕ သိပ္လြယ္ပါတယ္။

    ဟန္းဖုန္းတစ္လံုးနဲ႕ တစ္လံုး တည္ေဆာက္ပံုခ်င္း မတူပါ။ ထုိ႕အတူ ကားရဲ႕ ကလီစာ ကိုင္တြယ္ရတာ

လည္း တစ္ခုနဲ႕ တစ္ခု မတူပါ။ ကလပ္ကား ေမာင္းတာနဲ႕ ေအာ္တုိဂီယာ ေမာင္းတာလည္း မတူပါ။

ကုိယ္မေမာင္းဘူးတဲ့ ကားကုိ တက္မေမာင္းတာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ မီးခလုပ္၊ ၀ုိက္ဘာက အစ

ဘယ္ေနရာမွာ ရွိမွန္းကုိယ္က မသိ ခလုပ္ေတြက အမ်ားသား။ ကုိယ္မသိတဲ့ခလုပ္ မႏွိပ္တာ အေကာင္းဆံုး

 ျဖစ္တယ္။ ကားေမာင္းတတ္တာ မွန္ေသာ္လည္း ကားရဲ႕ အထာဆုိတာ ရွိပါတယ္။ စီးေနက် စက္ဘီးနဲ႕

သူမ်ားစက္ဘီး တက္စီးတာေတာင္ တူလို႕လား။ အဲဒီေတာ့ တတ္ႏုိင္လုိ႕ ကားသစ္၀ယ္ရင္ေတာင္

စမ္းၿပီးေမာင္းၾကည့္ပါ။ ေမ်ာက္အုန္းသီးရသလို တက္မေဆာ့တာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ တစ္ခါက

ပုဂၢိဳလ္ တစ္ဦးက မိသားစု၀င္ေတြကို လုိက္ပုိ႕တယ္။ အျပန္မွာ ခ်ာတိတ္က တက္ေမာင္းလုိက္တာ

 အဲဒီ ပုဂၢိဳလ္ရယ္၊ မိသား၀င္ေတြရယ္ ပဲြခ်င္းၿပီးဆုိပဲ။ လမ္းေၾကာသိသူ၊ တာ၀န္ယူတဲ့သူက ခရီးစဥ္

အစအဆံုးၿပီးေအာင္ ေမာင္းခုိင္းတာက စိတ္ခ်ရပါတယ္။

    ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္လမ္းမက ၀ိဉာဥ္ေတြ တီးတိုး ေျပာၾကမွာပါ။ ကုိယ့္အျပစ္ေၾကာင့္လား၊

လမ္းအျပစ္ေၾကာင့္လား။ ေသေနတဲ့လူေတါဆီက ဘာေတြခြ်တ္ယူခံရလည္းဆိုတာ သူတုိ႕ပဲ

 သိၾကပါလိမ့္မယ္။ ဘာေတြမွားေနသလဲ အမွားရွိရင္ အမွန္ျပင္ရပါလိမ့္မယ္။ ၿပိဳင္လာရင္ အရွံဳးေပး

 ႏွလံုးေအးတဲ့ေဆးတဲ့။ အလ်င္စလုိ မျဖစ္ဖို႕ေတာ့ လုိပါလိမ့္မည္။ ေနာက္က်မွာစုိးလွ်င္ ေစာေစာ

ထြက္ခဲ့ပါ။ သတ္မွတ္ခ်ိန္ အမီေရာက္လုိလွ်င္ေစာေစာထြက္လည္း ေရာက္ပါသည္။ ျမန္ျမန္မေမာင္းလည္း

 ေရာက္ပါတယ္။ ျမန္ျမန္ေမာင္းလွ်င္ ျမန္ျမန္ေရာက္မွာ အနိစၥ။

    ကားေမာင္းတဲ့အခါ ကုိယ့္အရွိန္ ကုိယ္ထိန္းႏုိင္သလား ဆုိတာပါပဲ။ ဘယ္သူမျပဳ မိမိမွဳ ျဖစ္ပါတယ္။

ေမာင္းသူက အဓိက ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းေၾကာသိရမယ္၊ ေလေပါင္ခ်ိန္ပါ၊ ျပတင္းမွန္ ဖြင့္ေမာင္းပါ၊

အရွိန္ကို ႏိုင္ရမယ္၊ ၿပိဳင္မေမာင္းရ၊ လုမေမာင္းရ၊ ဆႏၵမေစာပါႏွင့္၊ ဘ၀ေပး သင္ခန္းစာကုိ အသက္နဲ႕

ရင္းၿပီး မယူပါနဲ႕။

ယဥ္ အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းၾကပါေစ။

                                       ေအးကမာၻ ေဒါက္တာခ်စ္


ref: ျပည္ျမန္မာဂ်ာနယ္ ( ၂၂ . ၈ . ၂၀၁၃)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...